Сад повного дня

Якщо Ваша дитина може провести увесь день без мами, то її корисніше буде в саду повного дня.

В саду повного дня дитина швидше оволодіє такими якостями.

1. Розкутість і самостійність.

За рахунок більшого залучення дітей в сценках, танцях, співах, вони швидше долають сором'язливість і невпевненість, раніше виступають на публіці. Ми спонукаємо малюків самим одягатися, взуватися, їсти, ходити в туалет, прибирати іграшки і т.п.

2. Гарні манери.

Діти звикають вітатися при зустрічі, дякувати за обід, прощатися йдучи додому, звертатися до дорослих на «ви». Вони привчаються перед тихою годиною акуратно складати одяг на стільчик, мити руки після вулиці.

3. Розуміння правил і їх меж у колективі.

Частина дітей тільки в саду стикаються з авторитетом дорослого. Ми вміло обходимося з гіперактивними дітьми, привчають їх до табу: не битися, не тікати з майданчика, виконувати завдання. Чіткий режим їжі, сну, прогулянок, ігор та занять дає дітям відчуття правил та меж дозволеного.

4. Хороша комунікація з однолітками.

Діти вчаться гратися один з одним, розуміти особливості однолітків, починають дружити і бачити, хто їм ближче за духом, розвивають здатність ділитися іграшками, чекати своєї черги, допомагати сусідові. Ми вчимо дітей щедрості, вмінню постояти за себе, формулюванню прохань і бажань.

5. Хороша фізична форма.

У нас діти не сидять на місці, не дивляться мультфільми в нерухомій позі, не граються за комп'ютером. У них регулярна гімнастика та фізкультура. Багато наших дітей дивують своїх батьків тим, як стрибають, крутять обруч і збивають кеглі, навчившись цьому на наших заняттях.

Вам імпонують ці доводи - запрошуємо в наш сад повного дня!

Розрахований на дітей віком від 2 до 7 років

Відкритий щодня (крім сб.- нд.)

Режим роботи: 8.00 - 18.00; чергова група - до 19.00

Програмою підготовки дітей в саду повного дня передбачено:

1. Соціально-особистісний розвиток з продуманою організацією спілкування дитини з дорослими і однолітками в рамках захоплюючих ігор та яскравих занять протягом робочого тижня.

2. Пізнавально-мовний розвиток з орієнтуванням дитини у навколишньому світі, з базовими математичними знаннями, інтересом до творчості, з правильним освоєнням мови, форм діалогу і монологу.

3. Індивідуальний і колективний розвиток з виявленням дитячих інтересів, обговоренням загальних правил поведінки в групі, зі спільним плануванням цікавих справ для згуртування групи навколо життєвих для дітей питань.

4. Художньо-естетичний розвиток з формуванням у дітей здібностей до музичної, літературної, образотворчої діяльності, дитячої творчості на художніх, музичних гуртках і майстер-класах.

5. Фізичний розвиток з формуванням у дітей здорового способу життя, потреби в руховій активності, здатності реагувати на зміни навколишнього середовища, а також уміння передбачати і уникати небезпеки.